Главная /
Объявления
03.06.2024 Вакансия: Маркетинг басқармасының Маркетинг бөлімінің басшысы
Бос лауазымның атауы: Абай атындағы ҚазҰПУ Маркетинг басқармасының Маркетинг бөлімінің басшысы Құрылымдық бөлімшенің негізгі функционалдық міндеттері: Университеттің ғылыми, білім беру, педагогикалық және ілеспе қызметтер нарығындағы үлесін кеңейтуге, университет қызметтерін әлеуетті тұтынушылармен қарым-қатынасты нығайтуға және дамытуға бағытталған университеттің маркетингтік стратегиясын жүзеге асыру. Негізгі лауазымдық міндеттері: бөлімді басқару, университеттің маркетингтік саясатын әзірлеу, стратегия мен маркетинг саясатын әзірлеу, маркетинг жоспарының орындалуын үйлестіру және бақылау. ұсынылатын білім беру қызметтерінің, университеттің сапасының сипаттамаларын анықтайды, олардың Қазақстанның басқа жоғары оқу орындары мен шетелдік білім беру ұйымдарының ұқсас қызметтерінен айырмашылығы; сұранысты зерделеу және өндірілетін мамандарға қажеттіліктің болжамдарын әзірлеу әдістерін әзірлейді; университеттің сала кәсіпорындарындағы барлық мамандықтар бойынша түлектерге деген қажеттілігін зерттейді; жұмыс берушілер тарапынан педагогика саласындағы мамандарға қойылатын талаптар туралы ақпарат жинауды қамтамасыз етеді; жарнамалық стратегияны қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және талдау бойынша барлық функционалдық бөлімшелердің қызметін үйлестіреді; тиісті факультеттердің басшылығы мен декандарының назарына университет түлектеріне мектептер мен ұйымдардың өтінімдерін қабылдайды, өңдейді және жеткізеді; мамандарды мақсатты келісімшарттық даярлау туралы шарттарды, мектептермен және білім беру ұйымдарымен және басқа да мүдделі тараптармен өзара тиімді ынтымақтастық туралы келісімдерді әзірлеуге қатысады; Іс-сапарларға шығу: Қазақстан бойынша және шетелге іссапарлар болуы мүмкін. Білімі Маркетинг, жарнама, PR немесе соған байланысты мамандықтар бойынша жоғары білім. Талап етілетін кәсіби тәжірибе (ұзақтығы, саласы, басқалары) Маркетингтегі жұмыс тәжірибесі кемінде 5 жыл, білім беру саласында болғаны (жақсырақ). Кәсіби құзыреттер: Маркетингтік стратегиялар мен құралдарды терең білу. Маркетингтік науқандарды жоспарлау және басқару тәжірибесі. Аналитикалық қабілеттер және шешім қабылдау үшін деректермен жұмыс істеу қабілеті. Жеке құзыреттер мен қасиеттер: Көшбасшылық және персоналды басқару дағдылары. Тамаша қарым-қатынас дағдылары және командада жұмыс істеу қабілеті. Қосымша шарттар: Университеттің динамикалық ортасы жағдайында жұмысқа дайындық. Ағылшын тілін Intermediate деңгейінен төмен емес деңгейде меңгеру (жақсырақ). Маркетинг саласында кәсіби дамуға және біліктілікті арттыруға дайындық. Мемлекеттік тілді қоса алғанда, тілдерді білуі (кандидат меңгеруі тиіс тілдердің тізімі) Қазақ және орыс тілдерін жетік білу. Ағылшын тілін білу маңызды. Компьютерлік дағдылар: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), Google Workspace (Docs, Sheets, Slides) немесе олардың баламалары сияқты кеңсе бағдарламаларын білу; Adobe Photoshop немесе Canva сияқты графикалық редакторлармен жұмыс істеудің негізгі дағдылары; Microsoft Access немесе ұқсас бағдарламалар сияқты деректер қорымен жұмыс істей алу. Түйіндемені тапсыру мерзімі: hrteam@abaiuniversity.edu.kz до 10.06.2024 ж. дейін. Байланысушы тұлға: Узакбаева Назгуль Жауынгеровна, раб.тел. 291-82-57 |