қазақша · русский · english
   
Дипломдық жобалар тізімі

``Маркетинг`` мамандығы бойынша дипломдық жұмыстарының  тақырыптары:

  1. Фирмалардың нарықтағы маркетингтік қызметі
  2. Фирмалардың бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ететін маркетингтік стратегиялар
  3. Фирманың өндірістік маркетингі механизімінің тиімділігі
  4. Фирманың маркетингтік ортасының факторларының бір мағаналығы
  5. Фирманың маркетингтік қызметі
  6. Фирмалардағы маркетингтік қызметін ұйымдастыру
  7. Фирмадағы маркетингтің статегиялық жоспары
  8. Фирманың маркетингтік қызметінің ақпараттық қамтамасыз етілуі
  9. Тауар нарығына маркетингтік зерттеу жүргізу (белгілі тауар мысалында)
  10. Тұтынушылардың нарықтағы мінез - құлқын моделдеу
  11. Қонақүй бизнесінің маркетингтік басқаруы
  12. Тұтынушылар нарығын сегменттеу
  13. Өндірістік - техникалық қолдануға арналған тауарлар нарығын сегменттеу
  14. Тауарды позициялау оның бәсекеге қабілеттігін қамтамасыз ететін негізгі фактор ретінде
  15. Жаңа тауарды нарыққа шығару кезіндегі фирма стратегиясы
  16. Маркетинг принциптеріне сай тауар ассортиментін жоспарлау
  17. Фирмадағы тауар ассортиментін басқару
  18. Фирмадағы сауда маркасын басқару
  19. Фирмадағы  бренд-маркетинг
  20. Фирмадағы корпоративтік брендинг құру принциптері
  21. «Маркілік капитал» фирманың бәсекеге қабілеттілігінің факторы ретінде
  22. Фирмадағы тауар орауын  басқару
  23. Тауар саясатын құру кезіндегі маркетингтік қызмет
  24. Фирманың маркетингтік қызметіндегі баға
  25. Фирманың баға саясаты
  26. Фирманың баға стратегиясы
  27. Фирманың тауаржылжыту жүйесі
  28. Қазақстан нарығындағы тауаржылжытуды басқару (бір фирма мысалында)
  29. Фирманың өткізу саясаты
  30. ҚР тауар нарығындағы өткізуді басқару
  31. Көптеп сату - фирманың тауарларды тарату жүйесінде
  32. Қазақстандағы Интернет - маркетингтің механизмдерін дамуын  жетілдіру
  33. Интернет-маркетингті басқару
  34. Интернет-маркетингті ұйымдастыру
  35. Шоу-бизнестегі маркетингті ұйымдастыру
  36. Директ-маркетингтің тиімділігі
  37. Бөліп сатудағы маркетингті ұйымдастыру
  38. Тарату каналдарын басқару
  39. Тауарды жылжытудағы фирманың маркетингтік қызметі
  40. Фирманың коммуникациялық саясаты
  41. Бұхарамен байланыс - маркетингтік коммуникация құралы ретінде
  42. Қазақстан фирмаларының көрмелік қызметі
  43. Фирмадағы жарнама қызметін ұйымдастыру
  44. ҚР жарнамалық қызметінің нарығы
  45. Қызмет көрсету саласының маркетингі
  46. Делдалдар қызметінің маркетингі
  47. Банктік қызмет маркетингі
  48. Қаржы қызметінің маркетингі
  49. Туристік - экскурсиялық қызмет көрсету саласының маркетингі
  50. Мәдени демалу саласындағы маркетинг
  51. Дәмхана бизнесіндегі маркетингті  ұйымдастыру
  52. Дәмхана бизнесіндегі маркетингті басқару
  53. Қонақүй бизнесіндегі маркетингті ұйымдастыру
  54. Сервистік қызмет маркетингі
  55. Ақпараттық  қызмет маркетингі
  56. Банктердегі маркетингті ұйымдастыру
  57. Қазақстандағы қаржылық қызмет нарығының дамуы
  58. Өткізу логистикасын ұйымдастыру (белгілі фирма мысалында)
  59. Сатып алу логистикасының қызмет ету мезанизмі
  60. Ақпараттық логистика жүйесі
  61. ҚР фирмаларындағы инновациялар маркетингі
  62. Фирмадағы маркетинг кешенін құру
  63. Маркетингтік зерттеу негізіенде өндірісті ұйымдастыруды жетілдіру
  64. Аймақты басқарудағы маркетинг
  65. Көлік қызметі маркетингі
  66. Сауда - делдалдық қызмет маркетингі
  67. Бөліп сату кәсіпорындарындағы маркетинг
  68. ҚР байланыс саласындағы қызмет көрсету маркетингі
  69. Маркетингтік қызметті бақылауды ұйымдастыру
  70. Бөіп сату ксіпорындарындағы мерчендайзингті ұйымдастыру
  71. Қазақстандағы  РR қызметі нарығының дамуы
  72. Фирмалардың халықаралық нарыққа шығу стратегиясы
  73. Фирмадағы халықаралық маркетинг
  74. Фирманың сыртқы нарықты таңдау концепциясы
  75. Қазақстандағы  франчайзингтің даму тиімділігі
  76. Фирмада  бенч-маркингті қолдану технологиясы
  77. Фирмадағы баға белгілеудің маркетингтік стратегиясы
  78. Маркетингті басқару жүйесіндегі портфельдік стратегия
  79. Тауар нарығындағы баға бәсекелестігінің стратегиясы
  80. Туристік фирмадағы маркетингті ұйымдастыру
  81. Қазақстандағы туристік нарықтың дамуының тиімділігі
  82. Бейкоммерциялық маркетинг механизмдері
  83. Телеарналардағы маркетинг тиімділігі
  84. Спорт бизнесіндегі бренд - маркетинг
  85. Маркетинг нарығындағы политқызмет.

 

«Менеджмент» мамандығының студенттері үшін  дипломдық жұмыс тақырыптары:

1.    Басқарудағы ұйымдастырушылық құрылымның қызмет ету тиімділігін талдау (нақты кәсіпорын стратегиясының мысалында)

2.    Кәсіпорынды дағдарысқа қарсы басқару механизмдері

3.    Ұйымдағы персонал еңбегінің нәтижелілігін бағалауға диагностикалық көзқарас

4.    Басқару үрдісіндегі ақпараттық технологиялар мен коммуникациялар және оларды жетілдірудің бағыттары

5.    Корпоративтік басқарудың Қазақстандық моделі: жағдайы және даму болашағы.

6.    Кәсіпорындағы қайшылықтар және оларды шешудің жолдары

7.    Корпоративтік басқару: мәні, мазмұны және жетілдірудегі бағыттары

8.    Корпоративтік бизнес-жоспар және оны жасау ерекшеліктері (нақты кәсіпорын мысалында)

9.    Мемлекеттік сектордағы менеджмент: жағдайы және Қазақстан Республикасындағы  даму болашағы

10.  Қонақ үй бизнесінің менеджменті (нақты кәсіпорын мысалында)

11.  Кәсіпорындағы фирмаішіндегі басқару және оны жетілдірудің негізгі бағыттары

12.  Ұйымдастырушылық тәртіп моделі және оларды ұйымда қолдану

13.  Қазіргі кәсіпорынның ұйымастырушылық құрылымы және оларды жетілдіру бағыттары (нақты кәсіпорын мысалында)

14.  Персоналды басқаруды ұйымдастыру: Қазақстан жағдайына шетелдік тәжірибенің бейімделуі

15.  Кәсіпорын дамуындағы ішкі ортаны бағалау (нақты кәсіпорын мысалында)

16.  Белгісіздік және тәуекел жағдайында басқарушылық шешімдерді қабылдау

17.  Кәсіпорында бизнес-жоспар жасау: теориясы мен тәжірибесі (нақты кәсіпорын мысалында)

18.  Ұйым дамуының стратегиясын жасау (нақты кәсіпорын стратегиясының мысалында)

19.  Менеджмент жүйесіндегі реттеу және бақылау: қағидалары мен әдістері

20.  Кәсіпорындағы мотивация  жүйесі және оны жетілдіру

21.  Ұйымдағы өнім сапасын басқару жүйесін жетілдіру

22.  Қазақстандағы басқарудың қазіргі ұйымдастырушылық формалары

23.  Менеджменттегі әлеуметтік-психологиялық аспект (кәсіпорын мысалында)

24.  Кәсіпорын жұмыскерлерінің еңбекке белсенділігін ынталандыру

25.  Кәсіпорындағы өнім шығаруды жоспарлау стратегиялары

26.  Кәсіпорындағы стратегиялық және тактикалық жоспарлау

27.  Кәсіпорындағы өзгерістерді басқару стратегиясы (нақты кәсіпорын мысалында)

28.  Фирма стратегиясы және оның бәсекелестік қабілеттілігін басқару

29.  Кәсіпорында басқару шешімдерін қабылдау теориясы мен тәжірибесі

30.  Басқарудағы лидерлік теория, және оны тәжірибелік пайдалану (нақты кәсіпорын мысалында)

31.  Кәсіпорынның сыртқы экономикалық іскерлігін басқару (нақты кәсіпорын мысалында)

32.  Кәсіпорындағы қорларды басқару (нақты кәсіпорын стратегиясының мысалында)

33.  Кәсіпорынның инвестициялық іскерлігін басқару (нақты кәсіпорын мысалында)

34.  Кәсіпорынның инновациялық іскерлігін басқару (нақты кәсіпорын мысалында)

35.  Тауардың бәсеке қабілеттілігін басқару 

36.  Кәсіпорынның маркетингтік іскерлігін басқару

37.  Кәсіпорындағы ғылыми-техникалық прогресті басқару (нақты кәсіпорын мысалында)

38.  Қазақстандағы әлеуметтік сфераны ұйымдармен басқару (нақты кәсіпорын мысалында)

39.  Ұйым персоналын басқару және оның тиімділігін бағалау (нақты кәсіпорын мысалында)

40.  Кәсіпорындағы өндірісті басқару (нақты кәсіпорын стратегиясының мысалында)

41.  Қазақстан Республикасындағы шағын (орта) кәсіпорындардың дамуын басқару

42.  Фирманың жарнамалық іскерлігін басқару (нақты кәсіпорын мысалында)

43.  Кәсіпорынның еңбек ресурстарын басқару және оларды қолдану тиімділігін арттыру (нақты кәсіпорын мысалында)

44.  Кәсіпорындағы тәуекелді басқару (нақты кәсіпорын мысалында).

45.  Ауыл шаруашылық өндірісін басқару (АӨК кәсіпорынының мысалында)

46.  Қазақстан Республикасындағы туристтік іскерлікті басқару

47.  Қазақстан Республикасындағы акционерлік қоғамдардың қалыптасуы мен дамуын басқару

48.  Ұйымның экономикалық қауіпсіздігін басқару (нақты кәсіпорын мысалында)

49.  Кәсіпорын тиімділігін басқару (нақты кәсіпорын мысалында)

50.  Кәсіпорындағы басқарушылық бақылау: қызметтері, түрлері және жетілдіру бағыттары

51.  Кадрлық саясатты қалыптастыру және оны жүзеге асыру жолдары (нақты кәсіпорын, аймақ, республика мысалында)

52.  Біріктірілген корпоративтік құрылым қызмет етуінің тиімділігі

53.  Ұйымның бәсеке қабілеттілігін арттыру және тайм-менеджмент

54.  Еңбек өнімділігі кәсіпорындағы тиімді менеджмент факторы ретінде

55.  Қазақстан Республикасындағы ипотекалық іскерлікті басқару

56.  Зейнетақы қоры іскерлігін басқаруды жетілдіру

57.  Менеджмент жүйесіндегі стратегиялық бақылау (контроллинг)

58.  Франчайзингтік іскерлікті басқару (нақты кәсіпорын мысалында)

59. Менеджмент жүйесіндегі белсенді іскерліктің мотивациялық механизмі

60.  Ұйымдағы персонал дамуының үрдісін басқару