Негізгі бет /
БАҚ біз туралы
24.06.2022 Отто фон Герике атындағы Магдебург университетінде KazDual жобасы бойынша жаттықтырушыларды каскадты оқыту
Еуропалық Одақтың Erasmus+ бағдарламасымен қаржыландырылатын KaзDual - «Қазақстанда дуальды жүйені енгізу» 618835-ERR-1-2020-1-KZ-EPPKA2-CBHE-SP жобасының жұмыс тобы 2022 жылғы 13 маусым мен 24 маусым аралығында Отто фон Герике атындағы Магдебург университетінде (Германия) тренингтерден өтті. Қазақстан командасының атынан М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті, Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Академик Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды университеті, Шәкәрім атындағы университет, Қарағанды жоғары политехникалық колледжі және Семей қаласының электротехникалық колледжі қатысты. Жобаға қатысушылар Абай атындағы ҚазҰПУ атынан жобаның ұлттық үйлестірушісі, постдокторант Баян Сапарғалиева, профессор Айман Берикханова, доцент Асель Акпаева, постдокторант Самал Серикова қатысты.
Қазақстандық жоба командасын бірінші күні Магдебургтегі Отто фон Герике университетінің профессоры, KazDual жобасының жетекшісі Франк Бюннинг, гуманитарлық ғылымдар факультеті кәсіптік білім беру және адами ресурстарды дамыту кафедрасының ғылыми қызметкері, жоба үйлестірушісі, доктор Юлия Непомнящая қарсы алды. Гуманитарлық ғылымдар факультеті инженерлік педагогика және техникалық білім кафедрасының ғылыми қызметкері Ханнес Тегелбекерс университеттің даму тарихы туралы айтып, оқу бағдарламасымен таныстырды және Магдебург университетінің «Кәсіптік білім беру және адами ресурстарды басқару» факультетінің дуальды оқыту моделінің ерекшеліктерімен таныстырды.
Тренингтің алғашқы күндерін доктор Юлия Непомнящая мен Доктор Ольга Зехель жүргізді. Тақырып Германияның жоғары оқу орындарында дуальды оқытуды ұйымдастыру ерекшеліктерімен, жоғары оқу орнында дуальды оқыту кезінде емтихандар өткізу жүйесімен байланысты болды.
Екі күн бойы тренинг Отто-фон-Герике университетінің докторы Кристин Брингспен өтті. Оқу модульдерін әзірлеудің және олардың Еуропалық біліктілік шеңберінің ECTS кредиттерімен байланысының өзекті мәселелері; білім алушылар, компаниялар және университеттер/колледждер арасында келісімдер жасаудың қыр-сыры; дуальды оқыту мәнмәтінінде білім беру бағдарламаларын бағалау тәртібі қамтылды.
Жасанды білім беру кәсіпорындарының бірі - PergamonMed-ке экскурсия жүргізілді, онда Отто фон Герике университетінің түлектері мен компания әкімшілігі компания қызметінің бағыты және компаниядағы дуальды оқыту жүйесі туралы айтты.
Тренинг барысында кампус бойынша тур өткізілді, факультеттер жанындағы оқу зертханаларымен және университет кітапханасындағы студенттердің жұмыс жүйесімен танысты.
KazDual командасының австриялық тренерлері: Тироль педагогикалық университетінен доктор Регина Матиес, Ингрид Хотарек және Ирис Кан. Олар келесі мәселелер талқыланған дәрістер мен семинарларды өткізді: кәсіпорындар/компаниялар мен университеттер/колледждер арасындағы ынтымақтастыққа мотивациялық аспектілер; жеке компанияларға жұмысқа орналасу мүмкіндіктері және кәсіпкерлер палатасымен (Қолөнер палатасы) ынтымақтастық орнатты, студенттерді оқыту сапасын арттыру үшін кері байланыс өткізу стратегиялары; білім беру бағдарламасын бағалау стратегиялары; кәсіби құзыреттілік модельдері және құзыреттілікті өлшеу және бағалау; білім алушыларға бағытталған дидактика; мансапқа бағытталған мүмкіндіктер.
KazDual жобасының командасы Магдебургтегі Отто фон Герике университетінің техникалық кәсіптік мектебіне (TVET) барды. Тренингке қатысушыларды мектептің бірінші басшысы Буркхардт Ланге және оның әріптестері Пливе мен Бэк қарсы алды.
Абай университетінің өкілдері Қазақстан үшін дуальды кәсіптік білім берудің икемді моделін талқылады. Тренингке қатысушылардың белсенді пікірталастары дуальды білім берудің жалпы білім беруде, атап айтқанда Қазақстанның педагогикалық білімінде өзектілігін дәлелдеді, мамандарды даярлаудың вариативті бағдарламаларын зерделеу мен әзірлеудегі халықаралық ғылыми коллаборацияның маңыздылығын көрсетті. KazDual командасын дуальды жүйенің қазақстандық моделін қалыптастыруда Германия мен Австрияның тәжірибесіне негізделген нақты нәтижелер мен ұсыныстарға толы болды.
|