Біз туралы | Главная /
Абдулкаримова Глюся Алимовна
Абдулкаримова Глюся Алимовна
ҚЫСҚАША АВТОБИОГРАФИЯ Абдулкаримова Г.А. 1964 жылы Жамбыл қаласында дүниеге келген. 1982 жылы Семей Н.К.Крупская атындағы Педагогикалық институтының физика-математика факультетіне оқуға түсті. 1987 жылы бітірді, математика және физика мұғалімі мамандығы бойынша үздік диплом алды. Институтты бітіргеннен кейін Семейдегі № 35 мектепке жұмысқа орналасып, 1993 жылға дейін математика, физика және информатика мұғалімі болып жұмыс істеді. 1993 жылы Семейдегі оқу компьютерлік орталығына информатика пәнінің мұғалімі болып қабылданды. 1996 жылдан 1999 жылға дейін Абай атындағы Алматы Мемлекеттік университетінің аспирантурасында оқыды (Абай атындағы ҚазҰПУ) информатика және қолданбалы математика кафедрасында. 2004 жылы диссертацияны сәтті қорғады, 2009 жылы доцент ғылыми атағын алды. 2017 жылдан қазіргі уақытқа дейін - Информатика және білім беруді ақпараттандыру кафедрасының доценті.
БІЛІМ
ҒЫЛЫМИ ДӘРЕЖЕ
ҒЫЛЫМИ АТАҒЫ
ОҚЫТАТЫН ПӘНДЕРІ
ҒЫЛЫМИ ҚЫЗМЕТІ Зерттеу тақырыптары: информатика, бағдарламалық қамтамасыз ету, ақпараттық технологиялар, киберқауіпсіздік, SMART Technologies, электрондық технологиялар. 180-ден астам жарияланымдар жарияланды, ең маңыздылары: 1. Indoor air quality control using backpropagated neural networks / R. Uskenbayeva, A. Altayeva, F. Gusmanova [et al.] // Computers, Materials and Continua. - 2022. - Vol. 70. - No 2. - P. 3837-3853. - DOI 10.32604/cmc.2022.020491. 2. Electronic Stethoscope for Heartbeat Abnormality Detection / B. Omarov, F. Gusmanova, A. Yergeshova [et al.] // Lecture Notes in Computer Science. - 2021. - Vol. 12608 LNCS. - P. 248-258. - DOI 10.1007/978-3-030-74717-6_ 3. Agent Based Modeling of Smart Grids in Smart Cities // Electronic Governance and Open Society: Challenges in Eurasia. EGOSE 2018. Communications in Computer and Information Science, vol 947. pp 3-13. Springer 4. Жасанды интеллекттің және бизнес-аналитиканың өзара әрекетін талдау /Гусманова, Ф., Дальбекова, К., Беркимбаева, С. і Кенжегулова, С. 2022.. Хабаршы «Физика-математика ғылымдары» сериясы. 80, 4 (Груд 2022), 155-162. DOI:https://doi.org/10.51889/5459.2022.44.65.018. 5. Білім беру робототехникасын оқыту барысында болашақ информатика мұғалімдерінің жобалық іс-әрекетін ұйымдастыру. / Шекербекова Ш., Арынова Г., Ербол А. «Физика-математика ғылымдары» сериясы. 74, 2 (2021), 77-85. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-2.1728-7901.10. 6. Мектеп информатикасы мазмұнындағы нейрондық желіні модельдеуді оқыту мәселелері / Исабаева, Д. // «Физика-математика ғылымдары» сериясы. 72, 4 (2020), 180-187. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-7901.28.
ҒЫЛЫМИ-ӘДІСТЕМЕЛІК ҚЫЗМЕТ Зерттеу тақырыптары: мектепте және университетте информатиканы оқыту әдістемесі, оқытудың инновациялық әдістері. Білім берудегі сандық технологиялар. Мектептегі информатика және оқыту әдістері. Ең маңыздылары: 1. Информатика. Қоғамдық -гуманитарлық бағытымен оқитын 10-сынып арналған оқулық.- Алматы: Атамұра, 2018, 416 б. (қазақ және орыс тілдерінде) 2. Информатика. Қоғамдық -гуманитарлық бағытымен оқитын 11-сынып арналған оқулық.-. Алматы: Атамұра, 2019.- (қазақ және орыс тілдерінде) 3. Информатика. Жаратылыстану-математика бағытымен оқитын 11-сынып арналған оқулық. Алматы: Атамұра, 2019.- (қазақ және орыс тілдерінде)
← Кері оралу |
050010, Қазақстан Республикасы
|
Кеңсе: 291-48-74, 291-37-23 (факс)
Қабылдау комиссиясы: 8(727)291-57-68
Call-орталығы: 8 (727) 221 85 14
Психологиялық қызмет секторы: 8 700 976 89 97
Азаматтарды жеке мәселелері бойынша қабылдау
|
«Шапағат» студенттерге цифрлық қызмет көрсету орталығы Кірушілер статистикасы
|