қазақша · русский · english
 
 
 
11.02.2021

«Физиканы мектепте оқытудағы проблемалар:инновациялық идеялар және білім беру бағдарламалары» ІІІ халықаралық дөңгелек үстелі

 

2021 жылдың 10 ақпанында Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінде Математика, физика және информатика институтының «Физика» кафедрасы «Физиканы мектепте оқытудағы проблемалар:инновациялық идеялар және білім беру бағдарламалары» тақырыбында ІІІ халықаралық дөңгелек үстел өткізді, ол дәстүрге айналып, 3-ші рет өткізіліп отыр. Дөңгелек үстел жұмысына Қазақстан Республикасының ұлттық және өңірлік университеттерінен, сондай-ақ Ресей Федерациясынан, Беларусь Республикасынан, Германия Федеративтік Республикасынан 60-тан астам тыңдаушы қатысты.

 

Абай атындағы ҚазҰПУ-дың ғылыми жұмыс және цифрландыру жөніндегі проректоры С.Қ. Сахиев халықаралық вебинарды аша отырып, болашақ мұғалімдерді даярлау үшін физика бойынша практикаға бағытталған білім беру бағдарламаларындағы инновациялық тәсілдерге байланысты талқыланатын тақырыптардың маңыздылығын атап өтті. Физика кафедрасының меңгерушісі В. Н.Косов ІІІ халықаралық дөңгелек үстел спикерлерін ұсына отырып, мәлімделген пікірталастың негізгі мақсаты болашақ физика мұғалімдерін даярлау проблемаларын пікір алмасу және кәсіби бағалау екенін атап өтті.

 

Баяндама оқығандар: доцент Г. М. Құсайынов ("НЗМ" ДББҰ ПШО, Нұр-сұлтан Қ.), профессор Ю. М. Гришаева (Мәскеу мемлекеттік облыстық университеті, Ресей), доцент О. Г. Хазарян (Гродненский Мемлекеттік Университеті). Янки Купала, (Беларусь), философия докторлары Кенжеғалиева М.Д. (Лейпциг университеті, Германия) мектепте физика пәнін оқыту дәстүрлі түрде практикалық оқытумен, оқушы табысқа жету үшін пайдаланатын ақпаратты цифрлық трансляциялауды көздейтін инновациялық әдістемелерді енгізумен байланысты екенін атап өтті. Мұғалімнің білім беру процесінде негізгі тұлға болуға мүмкіндік беретін білім, Дағдылар, құзыреттер мен әдістер жиынтығы болуы өте маңызды.

 

Вебинарға қатысушылардың пікір алмасуы талқыланған тақырыптардың маңыздылығын, олардың практикалық бағыттылығын көрсетті және шығармашылық атмосферада өтті.

 

   

 

   

 

   

 

   




Кері оралу