Біз туралы | Главная /
Омарова Гүлнар Жолдасқызы
Омарова Гүлнар Жолдасқызы
ҚЫСҚАША АВТОБИОГРАФИЯ Омарова Гульнара Жолдасовна Қызылорда қаласында дүниеге келіп, орта мектепті, М.Мәметова атындағы Қызылорда педагогикалық училищесін,«Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі» мамандығы бойынша Қорқыт Ата атындағы Қызылорда педагогикалық институтын үздік бітірген.ОсыЖОО-да оқытушы, стажер-зерттеуші ретінде қызмет атқарып, одан кейін Ы. Алтынсарин атындағы Қазақ білім академиясының аспирантурасын13.00.01 -Жалпы педагогика және білім тарихы,этнопедагогика мамандығы бойынша оқыды. 2004 жылдан бері Абай атындағы ҚазҰПУ-дың бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі кафедрасында аға оқытушылық қызмет атқарады. «6М010100-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» мамандығы бойынша магистратура, «6D010200- Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі» мамандығы бойынша докторантурабітірген. Жалпы 60-тан аса ғылыми мақалалары жарияланды. Отбасылы, көп балалы ана.
БІЛІМІ
ОҚЫТАТЫН ПӘНДЕРІ (тізімі бойынша даярлық деңгейлері) Бакалавриатта: 1. Бастауыш мектеп педагогикасы 2. Бастауыш мектепте қазақ тілін оқыту әдістемесі 3. Шағын жинақты бастауыш мектепте педагогикалық үдеріс теориясы мен технологиясы
ҒЫЛЫМИ ҚЫЗМЕТІ - зерттеу тақырыбы, жарияланымдар саны ( 5 мәндісін көрсету) Зерттеу тақырыбы: «Жаңартылған білім мазмұны жағдайында бастауыш сынып оқушыларының сөздіктерді пайдалану білігін қалыптастыру».
1. Formation of skills to work with sources in primary school students // Журнал «Espacios»(Venezuela), ISSN 0798-1015 (в базе Scopus), 2018. -V. 39.-Iss. 38. -10 p. ( Zhumabayeva Aziya, Uaisova Gulnar, Saduakas Gulbanu, Akzholova Aktoty, Zhailauova Manat). 2. Бастауыш сынып оқушыларының сөздікпен жұмыс істеу білігінің құрылымдық-мазмұндық болмысы // «Педагогика және психология» журналы, Абай атындағы ҚазҰПУ, №2, 2019. 13-21 б. (Ә.Е.Жұмабаевамен авторлық бірлестікте) 3. Көптілділік жағдайында бастауыш сынып оқушыларының сөздіктермен жұмысын ұйымдастырудың маңызы. // Абай атындағы ҚазҰПУ ХАБАРШЫ - ВЕСТНИК «Педагогика ғылымдары» сериясы, №3(63), 2019 ж. 237-241 б. 4. Бастауыш сынып оқушыларын сөздіктермен жұмыс істеуге үйрету мәселесінің лингвистикалық аспектілері // «Қазақстанның ғылымы мен өмірі» -Халықаралық ғылыми журнал. №6/2, 2020. 454-461. 5. Формирование у учащихся начальных классов умений пользоваться словарями//«Педагогика и психология» научно-методический журнал, КазНПУ им. Абая, №2 (43), 2020. 159-169 с. (Соавтор: Кенжегалиева М.Д., Германия)
ҒЫЛЫМИ-ӘДІСТЕМЕЛІК ҚЫЗМЕТ -зерттеу тақырыбы, жарияланымдар саны (5 мәндісін көрсету) Зерттеу бағыты: Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі Оқу-әдістемелік құрал -12 1. Ана тілі. 1-сыныпқа арналған әдістемелік құрал.Алматы, «Алматыкітап», 2009-2015. -144 б. (Уайсова Г.И., Жұмабаева Ә.Е. авторлық бірлестікте). 2.Ана тілі. №1,№2 жұмыс дәптерлері. Жалпы орта білім беретін мектептің 1-сыныбына арналған.Алматыкітап баспасы, 2009-2015.-51 бет, -63 бет. 3. Бала тілінің дамуы. 5В010100 - мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандығының студенттеріне арналған оқу құралы. - Алматы, ҚазҰПУ-дың «Ұлағат» баспасы. 2013. -143 бет. 4.Қазіргі қазақ тілі негіздері. 5В010200 - бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мамандығының студенттеріне арналған оқу құралы.Алматы, «Атамұра» Полиграфкомбинаты, 2013.-146 бет. (Уайсова Г.И. авторлық бірлестікте). 5. «Педагогика» пәнінен студенттердің өздік жұмыстарын ұйымдастыру бойынша әдістемелік материалдар (әдістемелік нұсқау). - Алматы, 2016. -40 б.
МАРАПАТТАРЫ:
← Кері оралу |
050010, Қазақстан Республикасы
|
Кеңсе: 291-48-74, 291-37-23 (факс)
Қабылдау комиссиясы: 8(727)291-57-68
Call-орталығы: 8 (727) 221 85 14
Психологиялық қызмет секторы: 8 700 976 89 97
Азаматтарды жеке мәселелері бойынша қабылдау
|
«Шапағат» студенттерге цифрлық қызмет көрсету орталығы Кірушілер статистикасы
|